Om

Min profilbild

Anna-Stina & Mattias 100904


Kommentarer
Postat av: Lena Hansson

Vilka otroligt fina bilder.Livet på landet är allt fint, men så var det ju ett vackert par oxå.

2010-09-10 @ 08:45:01
Postat av: estelle Gyrulf

TACK f härliga bilder tagna på Haråsen (av vad jag förstår)!

Själv har jag underbara minnesbilder fr kyrka-vigsel-brudparsfärd i "bygda"-mingel i eklunden- bröllopsmiddag m typiskt "Västgötskt utrop" m.m. ....

Tipset om att söka på din hemsida kom ifrån Eva Gunnarsson(Skolkökskock i Yttermalung". Hon hade att berätta, att bilderna fr bröllopet fanns utlagda

Detta var i torsdags, då jag stötte ihop m henne. Jag blev mkt ivrig, men hade ej tillfälle förrän nu. Då jag kan konstatera, att dessa är tagna före,

det jag som gäst har åsett. Fullt förståeligt! Hur bra ska inte de övriga bilderna bli?

2010-09-11 @ 19:24:46
Postat av: Anderz Erlandson

Fantastiska Fotografier!!

M.v.h. Toastmastern

2010-09-12 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback