Om

Min profilbild

Malin och Daniel


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Hej!



Jag älskar den här bilden! Undrar, när man fotar inne på ett Tivoli-område (porträtt som företag liksom) behöver man tillstånd då eller räknas det som allmän plats även när deras grejer är där? Tacksam för svar :)

2011-07-01 @ 01:46:16
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Birgit Blochwitz

Det måste ha varit en mycket trevlig dag.



Grattis ! Grattis !



Sophie, tack så mycket för den kopplingen.



Många hälsningar från müncheberg i Tyskland.



Birgit Blochwitz

2011-07-01 @ 10:07:34
Postat av: Ida

Jen: Jag vet faktiskt inte vad som gäller där. Jag skulle tro att det är allmän plats men är inte säker. Dessa bilder är tagna på ett liten tillfälligt tivoli så det var inte så "stor grej".

2011-07-02 @ 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback